Мектеп жасына дейінгі баланы дамытуға бағытталған іс-әрекеттердің тиімділігі көбінесе оның өмірінің пәндік-кеңістіктік ұйымдастырылуына, ойыншықтар мен дидактикалық құралдардың даму әлеуетіне, тіпті олардың орналасуына байланысты. Баланы қоршап тұрған, оның психикасын қалыптастыратынның бәрі оның білімінің, әлеуметтік тәжірибесінің қайнар көзі болып табылады. Сондықтан біздің балабақшада барлық психофизиологиялық параметрлерде балалардың дамуын барынша толық жүзеге асыруға жағдай жасалған.
Мектепке дейінгі жас – әр адамның өміріндегі жарқын кезең. Балабақшаға келген бала жаңа достар табады. Дәл мектепке дейінгі мекемеде бала айналасындағы әлемнен әсерлердің үлкен қорын алады. Ал мұның бәрі ойынның арқасында. Ойын – мектепке дейінгі балалық шақта өркендейтін ерекше әрекет түрі.
Біздің мектепке дейінгі мекемеде объектілік-кеңістіктік орта әр баланың даралығын, бейімділігін, қызығушылығын, белсенділік деңгейін ескере отырып құрылады. Біз оны әрбір бала өзінің жақсы көретін ісімен еркін айналысуға, бақылау, есте сақтау, салыстыру және әрекет ету қабілетін дамыту мүмкіндігіне ие болатындай етіп үлгілейміз. Мұндай ортада бала танымдық шығармашылық іс-әрекетке белсене араласады, оның білуге құштарлығы, қиялы, ақыл-ойы мен өнері, қарым-қатынас жасау қабілеті дамиды, ең бастысы тұлға болып қалыптасады. Бала мұндай ортада жай ғана араласпайды, ол өзі тұрған кеңістіктің толық иесі ретінде сезінеді, ол өз ортасының, өзінің Менін жасаушысына айналады.
Мектепке дейінгі білім беру жүйесі үшін педагогтың инновациялық іс-әрекеті оның жаңару мен дамудың негізгі жолдарының бірі болып табылады. Сонымен бірге оқу тәжірибесі жүйелі өзгерістер жағдайында педагогикалық қызметтің өзгерген функцияларын жүзеге асырудағы тәрбиешілердің қиындығын айғақтайтын көптеген мысалдармен сипатталады.
Балалардың шығармашылық, танымдық, коммуникативтік, қимыл-қозғалыс әрекеттерін жетілдіру, ата-аналық және педагогикалық құзіреттілігін арттыру мақсатында тәрбие үрдісіне жанұяны тарту – біздің «Ақ бота» бөбекжай-балабақшасының басты міндеттерінің бірі. Біздің балабақшада ата-аналармен белсенді жұмыс жүргізілуде. Ата-аналармен қарым-қатынастың дәстүрлі емес түрлері қолданылады:
- бірлескен демалыс;
- мерекелер;
-ата-аналардың көрмелерге қатысуы;
-консультациялар;
- сұрақ қою;
-миға шабуыл;
- мұғалімдерден шеберлік сабақтары;
- ойын жаттығулары.
Бірлескен күш-жігер, ата-аналармен тұрақты серіктестік арқылы ғана тамаша нәтижелерге қол жеткіземіз.
Кішкентай баланың қалыптасуының маңызды факторы мереке, ойын-сауық болып табылады. Бала дыбыстар мен қозғалыстар арқылы өзі келген дүниені танып біледі. Бос уақыт, мерекелер баланың шығармашылыққа деген қызығушылығын оятады, ұжымда өмір сүруге тәрбиелейді, әлеуметтік мінез-құлық тәжірибесін жинақтауға, бастамашылдық пен тәуелсіздіктің көрінісіне ықпал етеді. Бұқаралық сипат, әсемдік, жағымды эмоциялар, болып жатқан барлық нәрсенің қолжетімділігі ауадай қажет.
МҰ даму жоспары
Мақсаты
балалардың физикалық және психикалық дамуы олардың отбасы мен балабақшаның интеграциясы жағдайында табысты мектепте оқуының негізі ретінде;
- қазіргі заманғы педагогикалық технологиялар, соның ішінде ақпараттық-коммуникациялық технологиялар арқылы МҰ-да білім мен тәрбиенің сапасын арттыру;
-Психологиялық-педагогикалық қолдау көрсету және қызметкерлер мен ата-аналардың құзыреттілігін арттыру мақсатында білім беру мекемесінің бірыңғай ақпараттық кеңістігін құру арқылы заманауи білім сапасын қамтамасыз ету.
Міндеттері
- Оқу-тәрбие процесін ұйымдастырудың жаңа жағдайлары мен формаларын жасау және енгізу арқылы мектеп жасына дейінгі балаларды оқытудың сапа басқару жүйесін құру;
- Жаңа білім беру технологияларын әзірлеу және енгізу (жобалық іс-шаралар, интерактивті коммуникациялық технологияларды пайдалану және т.б.);
- Білім беру үдерісінің сапасын және балалардың денсаулығын басқаруға барлық мүдделі тараптардың тиімді қатысуы үшін жағдай жасау;
4. Ерте және мектепке дейінгі жастағы балаларды, ерекше білім беру қажеттіліктері бар балаларды оқыту және дамыту, балаларды мектепке дайындау, балаларды тәрбиелеу мен дамытудағы психологиялық-педагогикалық құзыреттілік мәселелері бойынша ата-аналарға кеңес беру және қолдау жүйесін құру;
- Балабақшаның даму ортасын құрудың стратегиясы мен тактикасын жетілдіру, МҰ МЖМБС талаптарын ескере отырып, динамизм принципін ескере отырып және тәрбиеленушілердің ерекшеліктерін дамыту, баланың әртүрлі іс-шараларда өзін-өзі жүзеге асыруына ықпал ету;
- Балабақшамен өзара қарым-қатынас мәселелері бойынша ата-аналардың құзыреттілігін арттыру негізінде мектепке дейінгі білім беруді басқару жүйесін дамыту.
МҰ миссиясы:
Мектепте табысты білім алудың алғышарттары ретінде балалардың, оның ішінде ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың толық физикалық және психикалық дамуы үшін тең бастапқы мүмкіндіктерді қамтамасыз ететін әрбір баланың сапалы және қолжетімді мектепке дейінгі білім мен тәрбие алу құқығын жүзеге асыру.
Негізгі бағыттар
- МҰ одан әрі дамыту үшін жағдай жасау;
- Педагогтардың кәсіби құзыреттілігін арттыру;
- Мектепке дейінгі білім беру сапасын арттыру;
- Тәрбиеленушілердің денсаулығын жақсартуға және нығайтуға кешенді көзқарасты жүзеге асыру.
- Тәрбиеленушілердің ата-аналарымен тығыз қарым-қатынасты жүзеге асыру, психологиялық-педагогикалық мәдениетін, құзыреттілігін және отбасының балабақша өміріне қатысуын арттыру үшін оқу-тәрбие процесіне отбасын тарту.